Я чомусь замислююсь все б льше

Я чомусь замислююсь все більше
Про все те, що є навколо мене.
Чим живу я, з ким спілкуюсь, що цікавить,
І чому в останній час люблю дерева.

Я люблю птахів, траву і квіти,
Хмари в небі, хвилі на воді.
Я люблю коли сміються діти,
І коли не сваряться батьки.

Ще люблю, коли у людях щирість,
І коли любов перемагає завжди.
І коли Господня милість
Нам дарує сили і відважність.

Я люблю, коли чудова пісня
Настрій мій підвищує раптово
Я люблю, коли осіннє листя
Ледве чутно під ногами випадково.

Ще одне “люблю”: люблю творити.
Що за щастя в серці неземне!
І від цього я в душі радію,
Вдячна Богу, що дає це все мені!

Вдячна за птахів, траву і квіти.
Хмари в небі, хвилі на воді.
Вдячна, що сміються поруч діти,
Вдячна, що не сваряться батьки.























 <a href=http://studyup.com.ua/ >изучение английского</a>


Рецензии
Юлія, залишається тільки порадіти за Вас. Хай всі оточуючі  відносяться  до Вас взаємно. Хай Ваш ангел береже Вас і надихає на нові добрі твори.

Николай Шунькин   06.12.2010 14:36     Заявить о нарушении
Щиро дякую!!!

Воронцова Юлия   06.12.2010 17:34   Заявить о нарушении