Мы не одни

                Гортаю я листи забутих днів.
                Я чую подих їх і так нестерпно...
                Він повен болю, жалю й сліз...
                Та душить злістно їх і вперто...

Де була я, коли мене чекали?
Коли моїх чекали допомог...
Де була я, коли вони страждали?
Куди тоді дивився з верху Бог?

Чому вже пізно щось зробити?
Чому немає сил й снаги?
Чому не можна далі краще жити
І вірити що зможем ми?

Що зможем ми створити волю!
Що зможем руки простягти
Коли благають нашу поміч...
Коли ми можем допомогти!

Коли ми знаєм що у світі
Не ми одні живем життям.
Що поруч нас ще хочуть жити
Хто заслуговує на Шарм.

На Шарм життя у вічній волі
На своє слово в цім житті...
Ми не одні. І требя вміти
Всіх захищати в боротьбі.

Хоч навіть нам вони не рідні,
Хоч навіть спільного нема.
Але ми всі Землі лиш діти
І нас поєднує Вона!


Рецензии