Сполучення

Нараз сполучення: погас весняний день,
Тінь від тополі впала, як  потвора,
Зірвалася бурулька з гілки : « Дзе-е-нь!»
Розбився лід... чи серце моє хворе.
Долоня вітру - на моїй щоці,
Холодний квітень обіцяє щастя…
Дрібнички спогадів, що той пісок в руці
У пам 'яті утримати не вдасться!
Як все непросто і водночас – просто:
Про це не хочу навіть говорить.
Любов моя була такого зросту,-
Не бачила, як сонечко ярить!..
Щоденник - то життя. Сторінка – день.
З минулого немає вороття…
Зірвалася бурулька з гілки : «Дзень!»,
Аби примножить суть мого життя.


"Червона рута, чорнобривцi". Серия "Цветы Украины", автор Нелла Волконская


Рецензии
"Любов моя була такого зросту,
Що я не бачила, як сонечко ярить!.."
А чи була любов взаємною?

Марианна Марианна   02.07.2010 16:43     Заявить о нарушении
Была.По крайней мере, я так тогда думала!

Нелла Волконская   02.09.2010 20:02   Заявить о нарушении