Львов

Мабуть в кожної людини є місце куди б вона поверталась знову і знову. В когось це Єгипет, в когось Одеса, якісь острови чи можливо паперове місто Обухів))) А от в мене таке місце - місто Львів.
Навіть сидячи на вокзалі ти вже відчуваєш на собі подих Львова, вливаєшся в атмосферу цього міста.
І не даремно для мене це місто романтики і кохання, адже я ще в жодному місті не бачила такої кількості вузеньких вуличок вимощенних старим камінням та з казковими ліхтарями. Як би на то була моя воля я б мабуть пройшла по кожній з тих вуличок, посиділа на кожній лавочці і зайшла у кожну кав"ярню.
До речі про кав"ярні та ресторанчики Львова. То певно вже всім відомо що найсмачніша кава у Львові. Так от...це дійсно так. Той хто не куштував кави у Львові, той не знаю смаку справжньої кави..
Також мені до душі припав заклад "Гасова лямпа". Якась там чарівна атмосфера...сидиш собі за столиком..приємне легке освітлення...меню з смішними назвами страв..вікна з морозом як у казках..файні напої (гасівка,бензинівка,нафтівка)))...ммм...страви котрі подаються прямо в пательнях котрих і готувались..і..смішнючий ірландець на вході)

Прошгулюючись по Львову ти ніби в якомусь голівудському фільмі: відкрита ковзанка посеред площі, санта клаус на санях на дахах будинків, сцени з біблії прямо посеред міста, файна ялинка біля опери.

Загалом,то так кльово гуляти тримаючись за руки с близькою тобі людиною по такому місті. Ти не думаєш ні про що. Тобі просто добре. І ти від цього посміхаєшся...

"Львів надає крила.." ))))))


Рецензии