Янгол. net

Люди - Янголи? Авжеж ні! Але все ж є людина, яка обов'язково вважає тебе особистістю, втіленням Янгола. Ти можеш запитати, як можливо таке, адже Янгол має крила. Але відповідь буде дуже, аж занадто простою: для всесвіту ти хтось, а для когось ти всесвіт, так і тут, хтось бачить в тобі лише людину, але єдина в світі істота, твоя друга половина, побачить твої крила. Ти будеш для неї єдиним, не повторним, унікальним.
У мене це теж колись було. Я не вірила подругам, що існує щось більше за просту лише симпатію. Але одного дня познайомилась зі своїм Янголом. Він був звичайним, але не таким як всі, він реагував не так як інші на здавалось би звичайні речі. Він радів кожному дню і засмучувався, коли мене не було поруч. Він цілував мої руки і казав, що вони солодкі, ніби з медом чи з шоколадом. І я радію, що в мене є свій Янгол, а головне, що останні п'ять років він поруч...


Рецензии