20 секунд до атаки

20 секунд до атаки –
Все що у мене є.
Спалені верби, хижі байраки,
Минуле у скроні б’є

Кохання буває з присмаком м’яти,
Гіркого полину та тихих степів.
Вона сказала: «Треба обрати –
Любов чи Вітчизна». Я вибір зробив.

Чорна земля під ногами.
Чорний блищить автомат.
На чорному сонці – чорні плями.
Я НЕ повернуся назад!

20 секунд до атаки.
В тривозі затихла земля.
Броня, кулемети, танки –
Проти горстки таких, як я.

Що попереду? Два батальйони,
Гармати, колючка, мінні поля.
Що позаду? Чорні вор;ни,
Чекають поживи, ся дивлять здаля.

Чорна земля під ногами.
Чорний блищить автомат.
На чорному сонці – чорні плями.
Я НЕ повернуся назад!

20 секунд до атаки.
З душі виходить весь бруд.
20 секунд до атаки.
Все життя – у 20 секунд.

10 секунд. А що втрачати?
5 секунд. Штик і багнет.
3 секунди. Якби все спочатку…
Хлопці, в атаку! Вперед!


Рецензии