Божественний Калейдоскоп

***

я тобі розповідала вже й не раз, що у мене в голові зафіксовані всі найменші деталі чи будь-яка інформація, що певного моменту при будь-якому зовнішньому імпульсі може відтворитися у вигляді образу, думки, дії... це як калейдоскоп - повернув його - і скельця склалися в один узор, перевернув - в інший... у мене так... можливо, тому, що я часто (ПОСТІЙНО)  думаю,я люблю думати... думати - це моє хобі!

Взагалі моя-Божа теорія Всесвіту - прана, що знаходиться частиною-гологамою у кожного з істот у голові і відтворює  вселенські знання...

- а що таке думка?

-  це ніщо по суті, думка це вільна ідея, вона може прийти із ззовні

- думка - це текст?

- ні, текст - це записана думка, бо текст все одно відрізняється від думки, текст (усне слово) це трохи оматерилізована думка, ідея, що набула форми, стала доступною для інших, для передачі, для тиражування... думка більш ефемерна,  інтимніша...

***

«сьогодні я уявила собі зранку той самий калейдоскоп, але з позиції Бога... (чи того, хто затіяв дану комбінацію!)... Адже людина не може бачити все напевне, вона бачить лише частку ось цього задуму, тим паче, знаходячись усередині ситуації, тому й не оцінює корисності того, що відбувається, цілком... а от Той, хто створив цю ситуацію, бачить все в повному об’ємі... тому все, що йде і відбувається у житті, - на краще... ну, ми зустрілись... ми побачили одне, одного... ми дізнались багато... але насправді - життя набагато ширше... у світі вирішуються глобальніші проблеми... і потрібно усвідомити це... і змиритися з цим... порадіти з цього...»


                ©  Тетяна Риженко, 2010


Рецензии