Ти мене надихаэш на сповiдь

Ти мене надихаєш на сповідь,
Як весна на любов – голубів.
Все, що сховано в мене на споді
Я готовий відкрити тобі.

Виглядати готовий негарним,
Без омани і штучного лиску.
Ні, не хворий я, навіть, не п’яний –
Я втомився від глянцю і блиску.

Світ увесь не приваблює серце
Ні багатством, ні золотом слави.
Я готовий віддати усе це,
І посади, й корони, й булави
За душевне єднання з тобою,
За читання віршів біля свічки…

А натомість – я перед юрбою
Перерізати змушений стрічку.
Як звичайний спортивний майданчик
Відкриваючи душу для всіх…
Будуть діти гуляти у м’ячик,
Буде бруд і лунатиме сміх…

Я розчинений в слові. Як річка
Я прозорий. Не менш і не більш.
Мою сповідь пронизує свічка
І впускає тебе у мій вірш…


Рецензии
Ты меня на исповедь настроишь,
Как весна на ласку голубей.
Всё, что от других в душе я скрою,
Я готов поведать лишь тебе.

Я готов быть даже некрасивым,
Безо лжи и лоска мишуры.
Не больной я, и не выпил пива -
Я устал от глянца и толпы.

И ничто не радует мне сердце:
Ни богатство, ни фанфары славы.
Я готов расстаться со всем этим,
Выкинуть короны и булавы
За души с моею единение,
За стихов у свечки талой чтение.

Вместо этого перед толпой
Вынужден я ленту перерезать.
Словно это ринг иль стадион,
И тут я с поэзиею лезу.
Дети в мяч играют и шумят,
Смех и шутки грязные летят.

Растворен я в слове. Как река,
Я прозрачен. Как теченье, тих.
У свечи так исповедь легка.
Со свечой введу тебя в мой стих.

Анна Дудка   11.03.2011 07:14     Заявить о нарушении
Прекрасно, Анно!
Тут єдине зауваження, яке, мені здається, досить суттєвим:
Словно это ринг иль стадион -
Я и тут с поэзиею лезу. - Як Ви думаєте?

Василь Кузан   10.03.2011 22:36   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.