Зимове замовляння для нього

        Повні по вінця чари, повні тобою сни… Київ – німа почвара – спатиме до весни… Липне до ніг багнюка - не перейти зими. Просто візьми на руки. Просто собі візьми - дивну, смішну, грайливу… Тихо цілуй в чоло… Хай до весни забуду все, що тоді було… Білі високі гори. Відблиск чужих вікон… Горечко моє, горе, мій нереальний клон…
    …В чорне глибоке море падаю в дивних снах… Будь мені – наче човен, відговори мій страх... Тільки слова, як сливи, сипляться за поріг… Дай тобі, Боже, сили, мій віртуальний гріх…

15.08.2007


Рецензии
Ганнусю, так добре, що навіть не має слів...
тільки все тріпотить всередині.

Брия Пишущая   05.02.2011 20:30     Заявить о нарушении
ДЯКУЮ!!!!
рада, що припало до душі!

Ганна Осадко   05.02.2011 21:15   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.