Щастя

Щастя – думати про зірки, про велетенські каштани і червоні горобини, гуляти по набережних, вигадувати вірші про все на світі, шукати своє віддзеркалення у вітринах модних бутіков, слухати оргАни кафедральних соборів!
Щастя – пити капучино в нічному кафе під шум прибою і ніжний блюз Гарі Мура, наспівувати під гітару біля вогнища, милуючись на красуню-Луну, гратися з сусідським цуценятком, годувати з рук голубів!
Щастя – одного дня потонути в глибині незнайомого погляду і зрозуміти, що навколишній світ змінився, і став від цього ще краще...

Тепер щастя – думати лише про нього, гуляти з ним по набережних, присвячувати йому вірші, шукати його віддзеркалення у вітринах автосалонів, слухати разом з ним важкий рок.
Тепер щастя – пити капучино в його квартирці під шум літньої зливи і хрипкий блюз Оскара Бентона, наспівувати шансон на кухні, одягнувшись в його величезний светр, годувати з рук його алабая!
Тепер щастя – не розлучатися з ним ніколи!

Моє щастя - коли він поруч, коли моя рука в його руці, коли мої тюбики з кремами охороняє у ванній кімнаті його бритва і парфум, що зводить мене з розуму, коли я знаю, що немає на світі надійніше і ніжніше за нього!
Моє щастя - назвати сина його ім'ям і віддати всю себе без залишку: поступатися, дорожити, присвячувати, обожнювати, розчинятися, дихати в унісон!
Моє щастя – кожен ранок пробуджуватися на його руці, кожну дірочку на його шкарпетках вишивати художньою гладінню і кожного разу, проводжаючи його, невтомно повторювати: - Господи, врятуй і збережи!


Рецензии
Чтоб мне земля казалась пухом,
Пусть мне напишут на венке
Слова из песни, спетой другом,
На украИнском языке.
*
Я.Капустин.
*
Спасибо Вам,Виктория, за добрую рецензию.
И за"щастя".

Яков Капустин   05.06.2021 18:06     Заявить о нарушении
Большое спасибо, Яков.
Очень приятно )

С уважением,

Виктория Вирджиния Лукина   08.06.2021 21:12   Заявить о нарушении
На это произведение написано 6 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.