Украiнською мовою. Любов

З-за кордону я приїхав
Рідних всіх поцілував
В садочку посиділи тихо,
Про пригоди розповідав.

На рiдній мовi погутарив,
Веселу пiсню поспiвав,
I на чолi уникли хмари,
До подруги попрямував!

Ця жінка дуже галаслива,
Ії спів чути здалека.
Я наречений та щасливий
Задав вкруг неї гопака.

Мене побачивши - зраділа.
Мій Любий! – всім наголосила.
Моя коханка! – я сказав,
І при всіх поцілував.

Гучне весілля влаштували
Потім трьох синів піднЯли,
Онуків виросло чимало.
Все в моїм житті гаразд.
 
Цей шлюб вже 49 років,
Рука за руку, бік о бік
З дружиною синєокой
Проживемо весь свій вік!


Рецензии
Дай Боже ще 100 рокив прожити в злагоди и кохани!

Елена Филипенко   20.12.2012 21:42     Заявить о нарушении
Дякую Шановна Єлено! Вже 52 років пройшло, осталось трошкі.
Вас з Новим Роком!
Миколо.

Николай Иваненко   21.12.2012 15:05   Заявить о нарушении
На это произведение написано 8 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.