Машина Часу. Сумно...

У тенета попала муха. Заплуталась в кучерявім волоссі. Досі те дзижчання тендітних крилець накладається на ультразвук побутових приладів, дещицю якого я чую...

Закарбовані в рисах вилиць, у  шляхетній лінії  вуст варяжських мої мандри життями чужими, а може своїми...

Тож дзижчать у мені ті крильця та ламають межу між світами їх занадто тендітні звуки. І хапають за поли руки, з яких годував голубів я на Plazza de'l Mare у якомусь з життів. І не відаю вже і не знаю чи майбутнє було то чи може минуле...

Все поснуло в мені сьогодні. І любов не згасима і кохання його найправдешніша половина. І так порожньо нині мені та пусто як тій хустці празничній, яку залишили на столі у хатині, що зветься відтоді пустка...


Рецензии
Красиво и глубоко...
"І хапають за поли руки, з яких годував голубів я на Plazza de'l Mare у якомусь з життів" - очень красиво!

Валентин, с наступающим Вас Светлым Праздником! Радости Вам и Любви в сердце!!!

Алла Ребенко   23.04.2011 11:03     Заявить о нарушении
Алла, спасибо! И Вам счастливых Пасхалий!!!

Валентин Лученко   23.04.2011 12:55   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.