57. Рiдне село

 Загубилось серед степу, 
Потопає в житах
Моє гарне, найрідніше
Село Нива Трудова.
Працьовиті, щирі люди
Все доводять до ладу.
Вдячна Богу і радію
З того, що я тут живу.
Височіють тут тополі
І вербички сльози ллють,
А каштанові алеї
У світ казки нас ведуть.
Поряд протікає з нами
Канал Дніпро - Кривий Ріг.
Село оточене полями
Із усіх своїх сторін. 
Як засяє сонце ясне,
Працювати люди йдуть
Недарма ж бо Трудовою
Нивою село зовуть.
Я люблю свою Вкраїну,
Я люблю свій рідний край.
Я люблю твої світанки,
Рідна Нивонько моя.
Я ніколи не забуду
Це маленьке, чарівне,
Для душі і серця миле
Рідне містечко моє! 

Наталя Курта.

Нива Трудова
 


Рецензии
Прекрасные стихи
Селу родному...
Тепло и так уютно
В нём и с ними!

Понравилось!

Зелёная!

Варлаам Бузыкин   28.02.2024 09:45     Заявить о нарушении
с п а с и б о
жму руку

Олег Устинов   28.02.2024 09:54   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.