Я - эгоист

це правда
я люблю себе
себе і славу
блиск і глянець

самозакоханий
і гордий
черствий
нездатний відчувати
страждання ближнього

це так

люблю себе
але з тобою
свій стан люблю
коли ти поруч
тебе люблю
як нагороду
твій плач
на кінчику страждань
слова
наповнені бажанням
у ніжність оповитий день
занурену у пристрасть казку
твій запах
лагідність
тепло
вино з тобою

та я п’янію
не від вина
а від присутності твоєї
на відстані цілунку
ти
моя заплакана царівно
моя мелодіє
весни


Рецензии
ні! найкращий у світі егоїст. всі б чоловіки такими були, як ти егоїстами. може, світ і подобрішав би. і жінкам легше жилося б. я справді так думаю!

Марианна Марианна   21.01.2011 17:22     Заявить о нарушении
А всі чоловіки і є егоїстами. Тільки кожен по-своєму...

Василь Кузан   21.01.2011 23:50   Заявить о нарушении