Духи Афганiстану. Пролог

Час - чудовий вчитель, але нажаль, вiн вбиває своїх учнів... [ Г.Берліоз ]


З особової справи:
Антон Юрієвич Лялякін. Дата і місце народження - 8 грудня 1958 рік, місто Курськ.


Якби все було так просто, як на сторінках цієї особової справи: народився, був мобілізований, пізніше помер... Але в тих рядках нема й краплі того, що довелось мені пережити...


Як ви вже знаєте, звуть мене Антон Лялякін. Я народився  в місті Курськ, СРСР. Якщо чесно, то за своє життя, я не один раз шкодував, що саме Союз став моєю Батьківщиною. Та лише з часом приходить розуміння,  що добре тільки там, де нас нема... Взагалі, час став моїм учителем і наставником. Він вимагає великої плати - життя. Але лише час " наділив " мене мудрістю й дав змогу зрозуміти її... І хоча методи навчання часто не особливо приємнi, але ці уроки вже не забути ніколи...


Рецензии