Атлантичний циклон

***

ти

завжди
приносиш з собою
срібнокрилий
атлантичний
циклон

і

в моїй душі
розпочинається
справжній
дощовий
сезон



затим


заціловуєш
кожну сльозинку

й

ніжно
муркочеш
на вушко
мені:
ma jolie princesse
ma princesse pleure
ma belle fille,
ma belle…



у

твоїх
полум’яних
обіймах

у

божевільно-
хмільних
поцілунках

заплакана
чарівна
царівна

розтоплюється,
мов карамель...



вже

високі
розбурхані
хвилі

розбились
об скелі
на друзки


це -

твоя любов
по-французьки

подарувала
узбережжю
тепло




там

жасминно
вже пахне
весною

так
медяно чарує
тобою!

 
сон

світанок
навіває
на вії

сновидіння
лілейне
зело…
 

а

вранці!..
            
все - як уперше!..
               
мій віршу!
мій верше!

мій вершень!
мій перший!

ти  глибший,
ніж Лель
для дівчинки
вelle.


Рецензии
Як і завжди, я зачарований Вашим творінням. Не знаю, що Ви робите не так, як інші, але Ваші вірші малюють в моїй уяві картини.
Може, тому що відверті?
Може, тому що знайомо?

Анастас Мокрани   17.01.2011 00:37     Заявить о нарушении
Спасибі! Мені приємно отримувати такі гарні відгуки про мої вірші. Приємно ще й тому, що Ви - щирі і теж відверті! Я дуже ціную відвертість!

Марианна Марианна   17.01.2011 13:50   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.