Рiзнокольоровi мушлi. Ода коханню!

******

я малюю
на твоїй спині
мапу світу
й острови
на яких ми
обов’язково
будемо жити
наступні
наші
дні і ночі,
тижні,
місяці,
роки.


вчора,
нині,
завтра
і завжди
ми одні
на цьому
дикому пляжі,
ти купаєш мене
у ніжності…


твої обійми,
ніби хвилі океану,
омивають береги
мого тіла.


але вночі
ти не схожий
на себе
при світлі дня,
як ніч
не схожа
на день,
але завжди
у любощах
прекрасний.


ти винурюєш
із самісінького
дна океану
і  приносиш
мені коралі –
я  кохаю тебе,
Посейдоне!


ти даруєш мені
у пригорщах
зорі рум’яні,
кожна –
у моєму серці,
мій титане
Атласе!


ти збираєш
для мене
різнокольорові
мушлі, -
відвойовуєш їх,
у Луари
для мене –
смертної
твоєї, Апполоне,
Музи!


але я люблю
тебе не за це

хоча…


Рецензии
Чудовий вірш! Такий інтригуючий початок і таке незвичне і оригінальне зізнання... Хотілося б відчути на своїй спині оцю мапу світу...
А фото таке красиве! Це, певно, на одному з тих островів?

Василь Кузан   22.01.2011 15:58     Заявить о нарушении
так, на одному з тих островів, де я мрію побувати, а краще там жити. одна з найбільших мрій!

Марианна Марианна   22.01.2011 16:45   Заявить о нарушении