Кохай-мене-не покидай!

"Орхiдея-любка" Василь Кузан http://www.proza.ru/2011/01/18/93



***

Викупана в молоці, чарзіллі,
у любистку, у панській м’яті,

щоб стелився біля ніг барвінком,
щоб любив Орхідею-любку!


Коханих інших мені не треба.
Згублю метеликів усіх вночі я, –

Вони зі мною заснуть навіки, –
На їхні мертві дивлюся повіки.


Тобі відкрию свою таємницю
Тобі одному – безсмертні обійми:

А ти цілуй мене тільки вранці, -
Вночі ж згориш, як ті горе-коханці!


І не лети
на орхідейний,
на запах ночі
такий солодкий,
звабливий, літній,
Обпалиш крильця,
мій Махаоне,
свої тендітні!

 
Не пий нектару,
«Принце квітів»,
застерігаю,
з моїх суцвіть!


А зійде сонце -
нічну фіалку
кохай ти ніжно,
так палко-палко!


Тобі зі мною не буде прісно,
Про всі бажання твої я знаю...

Не відлітай за небокрай!
Кохай-мене-не покидай!*










P. S.: "Кохай-мене-не покидай" - квітка Орхідея-любка. Її називають ще "нічною фіалкою". В принципі, "імен" у неї існує дуже багато і всі - гарні. Орхідея-любка цвіте на нарцисовому полі під Хустом.



"Любка, ночная фиалка, царские свечки, кукушкины сльозы, любовный корень, полевой жасмин, бальзам дикий, ночные духи, ночная красавица. Одно из народных названий хранит воспоминание о древней практике использования этой орхидеи как приворотного зелья Люби-меня-не-покинь . Англичане зовут этот цветок крошечной Орхидеей-бабочкой!

Невероятный для северных мест аромат любки с древних времён вызывал у людей устойчивые ассоциации с нечистой силой и колдовством".


Рецензии
Классно Вы оформили дикую орхидею из "Красной книги"!.. Настоящая ПЕСНЯ!!!
ЧИСТАЯ СИЛА и КОЛДОВСТВО :)

Андрей Рябоконь   02.03.2011 14:15     Заявить о нарушении
Андрей, спасибо! Мне приятно, что Вам понравилася моя Орхидея-любка или дикая орхи!))

Марианна Марианна   03.03.2011 11:00   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.