В скриньку твою

В скриньку твою приходять листи. Ти їх, чомусь, не читаєш. “Де ти? Де ти? Де ти?” – в Інтернеті волає мій голос... Марно...Надії немає...

Філіжанку чаю вливаю повільно в сухе, посивіле від болю горло... Мало статися те, що сталось. А сталося що? Навіть не знаю...

Чекаю. А що залишається? Тільки чекати. Читаю вкотре твої листи, відкриваю твої звукові файли, тендітні та ніжні, крихкі як останній лід. Слухаю голос оголених нервів твоїх.

Лютневі вірші - останні. Березневих немає. Немає квітневих. Немає травневих. Скринька пуста. Сторінка твоя - сирота. Де ти, Голубонько де? Хтось може знає?

Сторінка твоя - сирота. Ні знаку, ні натяку. Пусто. Ти навіть не снишся мені...

Надія тихенько вмирає...

----
29.06.2003 - 19.01.2011
----


Рецензии
...тихенько-тихенько...
сумна мелодія, пане Валентине.
Чи отримали Ви мого листа? Чекаю відповіді.
З повагою
ВВ

Василина Иванина   19.03.2011 20:50     Заявить о нарушении
Дяка! Я написав відповідь уже...

Валентин Лученко   19.03.2011 21:08   Заявить о нарушении
... ой, а я не можу прочитати :(((

Василина Иванина   19.03.2011 23:44   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.