Вiдгадай мене...

***

У мене тисяча облич
І мільйон  масок
Відгадай: яку сьогодні одягну?

Можливо, буду рибою:
Покриюся  лускою
І наберу в рот води.

Та, ні!
Краще стану я – русалкою:
Скину свої модні босоніжки
І ноги мої зростуться у великий
Шикарний хвіст

І я постану перед тобою
З різнокольоровими
Лелітками-перлами,
Адже скарби всіх морів
Та океанів належать
Тільки мені!


Ти зможеш вхопити мене за хвіст
У темно-синіх водах
Мого підводного царства?

Якщо так,
То я покажу тобі
Найкращий у світі кораловий острів.
Там – моє ложе,
Воно  незаймане,
Жоден  смертний мужчина
Не бував…

На ньому ми будемо
Кохатися, 
Приймати місячні ванни…

Я навчу тебе гойдатися,
Лежачи горілиць,
На хвилях
Тихих і спокійних.

Ми розгойдаємо океан до шторму,
Бо в моїй душі живе маленьке чортеня,
Котре так сильно любить
Зробити шкоду
Завжди і всюди…

У мене тисяча облич
І мільйон  масок.
Відгадай: яку сьогодні
Я одягну для тебе,
Коханого мого
І єдиного?


Рецензии
Мой любимый, смелый, молодой,
Целовал у пристани русалку,
А она шептала? "Сладкий мой,
Отпусти к воде, сегодня жарко"...

http://stihi.ru/2011/02/16/4105

Любовь Рунова   16.02.2011 13:16     Заявить о нарушении
На это произведение написано 5 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.