Старий мiй двiйнику

Старий мій двійнику, куди подівся ти сьогодні? Годинник  о дев'ятій зупинився і в люстрі на трюмо враз стало морозно і пусто...

Я ледь живий сиджу в глибокому фотелі та слухаю цю тишу крижану...Лиш Чорний Фоліант Античних сновидіннь і марень вряди-годи зітхне. Сторінку перегорне не-звідь-де-взявшись-протяг.

Проте я ще не вмер. Виразно бачу тіні. Грав'юри на стіні знов оживають потихеньку, тож товариство матиму я сюніч за столом. Візьму я срібні чари, наллю коштовного вина. Поставлю семисвічник в центрі Пентограми...


Рецензии
Семисвічник як знак Вогню
В Пентаграммі Землі поставлю
з сновидіннями говорю
і вночі Безкінечність славлю
...

*
Сподобалося!
Прошу пробачення за дилентатизм в темі. Просто погралася з рифмами
..і дякую за посил до цікавої інформації

Кукла Фарфоровое Сердце   27.01.2011 17:05     Заявить о нарушении
Кидайте Ви ту гру з римами, верлібром писати цікавіше!
:-)

Ингвар Олафсон   27.01.2011 17:10   Заявить о нарушении
Можливо колись поекспериментую і з ним)

Кукла Фарфоровое Сердце   27.01.2011 17:35   Заявить о нарушении