Гiркий Шоколад

Гіркий шоколад ця прогулянка містом. Сумно одному. Вдома чекають котисько кошлатий та чорний папуга. Пугач в сусіднім гаю мабуть також чекає. Хто ще увагу звертає на нього крім мене та слухаэ натяки в тамтих зітханнях? Білик, вмостившись на гілці берези, пантрує горішки. Я на балкон їх виношу для нього, він знає...

Скільки ще втіх ця вигадлива старість придумати може? Скільки ще днів довжелезних їй Бозя відміряє щедро?


Рецензии
"В мире животных" просто! :-)))

Да я шучу. "сумно одному у місті" - ???!!! Ач який Ви! :-)))

Татьяна Лимонова   31.01.2011 22:30     Заявить о нарушении
То не я, то мый ЛГ :-) "я не скучаю ни в толпе ни сам с собой..."

Ингвар Олафсон   01.02.2011 09:34   Заявить о нарушении
Да... с Вами не соскучишься! :-))))

Татьяна Лимонова   01.02.2011 23:08   Заявить о нарушении
И это здорово!!!

Ингвар Олафсон   01.02.2011 23:27   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.