Менi наснилося натхнення

Мені наснилося натхнення.
Воно прийшло до мене в хату.
Воно сказало: «Я реальне,
Як ліжко, квітка, ложка, чайник…
Не проганяй мене ніколи,
Бо я образитися можу
І не прийду до тебе більше.
Коли тебе вночі розбуджу,
Коли підніму – встань із ліжка
І запиши усе, благаю,
Бо я образитися можу
І не прийду до тебе більше.
Ти обрана. Тебе обрало
Для себе я. Тобі відкрию
Таємні творчості стежини,
Навчу тебе лишати тіло
І перевтілювати душу,
Лиш підкоряйся, йди за мною,
Бо я образитися можу
І не прийду до тебе більше.
І не лінуйся. Будь собою!
Не бійся бути не такою,
Бо всі – це всі, а ти – це сонце,
Яке мене під серцем гріє,
Яке дає мені не вмерти.
Бо я без тебе не здійснюся,
Не зможу втілити в реальність
Думки і задуми. Ти можеш
В житті без мене, – мене ж немає
Без тебе зовсім. Бо ми з тобою
В човні одному. У зв’язці щільній
Під парашутом, що не розкрився,
Але достатньо у нас є часу,
Щоб рятівне кільце щосили…
Та де ти? Де ти?!
Тебе немає.
А, ти вже пишеш?!
Ну слава Богу!
Я не ображуся ніколи.
Тебе я більше не покину –
Віднині житиму з тобою.
Бо ти найкраща.
Моє ти сонце!»

Мені наснилося натхнення…


Рецензии
Конечно, можно жить без вдохновения, но как же нудно без него.
Пусть никогда оно не покидает ни Вашу героиню, ни Вас. Очень пришлось по душе.
З повагою, Олександр.

Александр Самунджан   10.02.2011 22:49     Заявить о нарушении
Дякую, Олександре.
І Вас натхнення нехай не покидає.

Василь Кузан   11.02.2011 09:48   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.