варто

варто чи ні?
варто люба варто.
гадаєш небо від самотності ковтає солені сльози мої
гадаєш я з сорому калічу себе ночами вплітаючи у мозок болісні фрази твої
гадаєш так просто по тілу чотири серця б'ється
це час такий це час твого і мого окремо
це час коли майже помер але дихаєш невблаганно
це час коли майже чхати на повітря тільки б ти поряд
коли всередині тебе величезна наскрізна дірка через яку дивишся на мене з посмішкою
коли вздовж по зустрічній і на зустріч тобі машини і люди і всі носять такі обличча
шукають поперек себе станції потяги свої у будь-які напрямки, тільки-но сховатися
це коли березень подрібнює тебе як французький батон ковтаючи жадібно
це все  коли твоє обличчя порохом у мої очі
це все величезна крапка
варто чи ні?
варто кохана варто
бігти від тебе як най далі


Рецензии