Сумнi Вечори Пiвденноi Зими

           За мотивами Джени Вудхаус


Такі сумні бувають вечори на зламі серпня при кінці зими. Тоді тіла метеликів лежать як пале листя. Дерева голі без кори такі беззахисні та чисті над озером студеної води гілками синь небесну прокололи. Автобус жовтий ловить дрижаки, везучи діточок до школи. Та ночі довгі все ще як печаль моя екзенціальна...

Перисті хмари під склепінням неба на клапті крає юний місяць. Мій сум світлішає. Чого ще серцю треба, у час коли  метеликів померлих душі летять настріч весні...

Я вірю в їх реінкарнацію. В кульбабу вселяться вони, а потім у вино, яким ми будемо  з тобою смакувати, мій Милий Друже чи Подруго...


Рецензии
А! Вино из одуванчиков? :-)) Удачный образ. Попробовать бы я не хотела... :-))))

Татьяна Лимонова   05.02.2011 14:09     Заявить о нарушении
Чому? Дуже смачне вино, його роблять з квіточок. В Америці воно популярнею Рей Бредбері написав чудовий твір "Кульбабове Вино" Ви мали його читати...

Святослав Синявський   05.02.2011 16:11   Заявить о нарушении
Читала, Ваша правда. :-)

Татьяна Лимонова   05.02.2011 16:29   Заявить о нарушении