Це ТИ так думаЕш

Сороку в лісі не поважають, бо їй не можна довірити ніяку таємницю. Обов’язково розстрекоче всім. Де що побачить чи почує – вже знають всі.

Тому з нею приятелюють тільки сороки, такі ж скрекотухи, що розносять плітки про чужі таємниці.
 
Здалеку чути її голос:
- Вовчик образив Зайчика! Слухайте всі! Вовчик образив Зайчика! А Зайчик сидить на галявині і плаче! Вовчик дуже смішно сказав, начебто у Зайця вуха довгі, як спагетті. Якщо хтось не знає, то спагетті -  це  довгі макарони! Ну, дуже смішно!

І сорока полетіла далі всім повідомляти цю новину.

Зайчик теж почув слова Сороки і йому стало ще гірше. Спочатку Вовчик його образив, а тепер  всі в лісі знатимуть про це. Хоч на очі нікому не показуйся!

І тут їжачок Чох-Чох! Ось кому можна все розповісти. Він напевно нікому не розкаже, а тобі стане легше.
 
Та розповідати не довелося, бо Чох-Чох все чув від цієї пліткарки-Сороки і сам знайшов Зайчика. Підкотився до нього і каже:
- Ти ж не думаєш, що у тебе замість вух макарони?
 
- Ні, не думаю. Я знаю, що у мене вушка м’якенькі, пухнасті, вони мені допомагають все  добре чути, що в лісі робиться, - жалісним голосом відповів Зайчик.

- А чого ж ти все ще плачеш, якщо з твоїми вухами все гаразд?

- А чого Вовчик так на мене каже?

- Так це його справа. Ось він і думає, як хоче. Головне те, що ти так не думаєш. Тобі просто треба спокійно подивитися на нього й сказати :
- Це ТИ так думаєш.

- Головна думка для тебе – твоя. А те, про що думає Вовчик, це його справа.
Зайчик зрадів такій пораді і повторив: “Це ТИ  так думаєш”. Це ж так просто:  “Це ТИ  так думаєш”.
 
Невдовзі прибігли Білочка, Лисичка та Ведмедик. Вони теж почули, про що кричала на весь ліс Сорока і швиденько примчалися допомогти другові.

Та допомагати не прийшлося: у Зайчика  хоч ще й були сльози на очах, але він був спокійним, навіть посміхався друзям:

- Не хвилюйтесь. Я вам дуже вдячний за те, що у важку годину ви прийшли до мене. Я хочу віддячити вам порадою яку дав мені Чох-Чох: якщо хтось ображає тебе, ти спокійно скажи йому, чи подумай: “Це ТИ  так думаєш". І тобі відразу стане легше.

- Дякуємо тобі, Зайчику.

Звірятка хотіли допомогти другові, а вийшло так, що він сам їм дав чудову корисну пораду. 


Рецензии