ReLove-ReLoad

"Передчуття осінніх холодів Здавались невіддільними від неї…"
                донна Анна.

У довгих віях заховався сум. В куточках вуст - стара образа… Коли в кав’ярні вперше її стрів здалась знайомою. Обличчя я перебирав та тасував стару колоду. Ні імені, ні місця не знаходив. Пив довго каву, запивав вином червоним. В той вечір бренді не хотілось...

Коли хтось поряд запалив сигару і дим солодкий, заборонений мене ефірним пледом огорнув десь в глибині єства почув знайомий голос:

«Ми бачились давно, колись, не тут, не в цьому світі…
То ж заховай ці ловчі сіті та в замок рідний повернись…
Не ти цю птаху вполював, мій Лицарю, на королівських ловах»…

Чию розмову я підслухав? Чиї такі бездонні сині очі ласкавили мене з там того столика у тьмяній залі? О скільки часу змарнував, шукаючи Її. Вона сама прийшла... І знову зникла. Та лишилася надія. Ми знову бачились. І то вже достеменно, в цьому світі...

--------------------

02.08.2007 19:23 - 06.02.2011 20:53

© Святослав Синявський


Рецензии
Запитую себе.Що змушує перечитувати ваші коротенькі творіння? Відсутність сюжету, їх мозаїчність? Навряд чи це. Щирість викладу та незвичний стиль?
Так, але це не головне. Магічність, сповідальність тексту? Так. Але є ще одна річ - із рядків проступають призабуті й уже невловимі образи, душевні настрої. Неначе мною пережиті...
Тому я - ваш читач.
Петро.

Петро Домаха   08.02.2011 18:02     Заявить о нарушении
Пане Петре, такі СЛОВА відгуку дуже багато важать для автора. Тому важко знайти слова адекватної подяки...
Щиро Ваш,
Святослав.

Святослав Синявський   08.02.2011 22:52   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.