Водолiй

Коли мама забирала Славка з дитсадка, Ірина Юріївна, вихователька, сказала їй:
- Сьогодні Славко дуже гарно повів себе на фізкультурі. Діти стрибали через скакалку, а Сашко не зміг цього зробити. Він заплутався в ній, упав, наче йому зв’язали ноги. Діти почали сміятися, бо це дійсно було смішно. А Сашко підбіг до нього, допоміг йому виплутатись. Сашко був дуже вдячний Славкові. А дітям стало соромно за свій сміх.

По дорозі додому мама сказала:
- Ти молодець, але не дивуйся, бо ти народився під знаком Водолія. Є таке сузір’я, його можна побачити на вечірньому небі. Співчуття та розуміння іншої людини – це одна з рис характеру Водолію.

- А ще які якості у людини Водолія? – запитав Славко.

- Сузір’я Водолія – це хороший знак. Під цим знаком народилося багато відомих людей. Наприклад, три найвідоміші людини в Америці, три президенти: Лінкольн, Рузвельт і Рейган. А також відомі письменники, композитори, вчені: едісон, Шуберт, Галілей тощо.

У Водоліїв багато друзів. Вони не бояться говорити правду. І хоча Водолії не боягузи, але у бійку вони намагаються не лізти! Ще ці люди талановиті, спокійні, їх важко вивести з рівноваги. У школі Водолії гарно навчаються, вони можуть багато чого досягти у житті.

- А як мені побачити моє сузір’я?

- Це можна зробити ввечері, коли стемніє. А краще давай сходимо до планетарію на вихідні. Там дуже цікаво. І люди, які там працюють, можуть краще за мене все показати й пояснити про зірки та різні сузір’я. У планетарії навіть вдень можна побачити вечірнє небо з яскравими зірками. Підемо?

- Так, скоріше б настали вихідні!

Як цікаво жити й пізнавати щось нове!


Рецензии