Волчица -песня- Вовчиця -пiсня-жен-

Я хотела принца,
я желала мага...
Загрустивших фото
блёклая бумага
и воспоминанья.
Ничего другого.
Видно - проморгала
глупо дорогого.

Припев:
Принцы выбрали принцесс.
Маги не зевали.
А любившие меня
все - отгоревали...
(можно 2 раза)

В хрустале богемском -
высохшая роза...
Одиноко.
Ёжусь.
Боль - как от мороза.
Я искала принца,
но - не получила.
Отметала верных -
жизнь и проучила.

Припев.

Звёзд на небосклоне,
окон - миллионы...
Хоть бы кто-то в мире
был в меня влюблённый.
Но - не позвонят. И
писем не случится.
По ночам я вою
в небо - как волчица!..

Припев.

Январь 2011

* Тема ожидает музыкального
  решения.

ВОВЧИЦЯ (ПІСНЯ)

Я хотіла принца,
я шукала мага...
Давніх фотографій
вицвіла бумага.
Сліду не лишилось
від життя старого.
Я не розпізнала
вчасно дорогого.

Приспів:
Принци вибрали принцес,
маги святкували...
Хто любив мене - усі
вже відсумували...
( 2 рази )

В кришталі богемськім
нишкне всохла ружа.
Одиноко серцю.
Мерзну як недужа.
Я хотіла принца,
хлопців не лічила.
Не трималась вірних -
доля і провчила.

Приспів.

Зір на небосхилі
і чар-вікон - сила...
Хлопців я б звичайних
в гості запросила -
не телефонують,
і листа не буде.
Як вовчиця - гірко
вию поміж люди.

Приспів.

Червень 2011

* Тема очікує музичного вирішення.


Рецензии