Близнюки та Дiва

Цікаво, чому це вечірнє небо в селі не таке, як у місті? У місті воно наче якесь не дуже помітне: чи то зірки на небі світять, чи ліхтарі на вулицях?

А ось у селі… Ввечері тихо – тихо, особливо, коли всі полягали спати.

 Електричного світла немає, і світять тільки зорі на небі. Небо велике – велике, оксамитове. А зірок!Та всі ж такі яскраві, красиві! Наче велика м’яка чарівна ковдра накрила  село, що спить.

І зірки на небі, як люди, не дуже люблять самотність. Деінде самітня зірочка, а здебільшого збираються вони в купки по декілька зірочок. Звуться ці купки сузір’ями.

Стасик сидить з мамою на ганку, пригорнувшись до неї. Тихо. Затишно. Дивляться у небо.

- Мамо, розкажи мені про зірки!

- Добре. Я тобі зараз покажу сузір’я, під знаком якого ти народився. Це означає, що люди, які народилися під одним знаком, мають схожі риси характеру. Ну, наприклад, твоє сузір’я – це сузір’я Близнюків. Це люди, у яких енергії вистачає наче на двох. У близнюків великі літературні здібності. Вони легко вивчають іноземну мову, а ще дуже чесні. У близнюків гострий розум, почуття гумору.

Ось тільки треба бути більш уважним до свого здоров’я. Після якоїсь важкої розумової праці, наприклад, після школи, треба вміти розслабитися, відпочити, частіше бувати на свіжому повітрі.

Стасик довго дивився на своє сузір’я, на його дивовижну красу, а потім спитав:
- Мамо, а де твоє сузір’я? Яке воно?

Мама показала Стасику купку зірочок:
- Ось воно, бачиш? Це сузір’я Діви.

- Так… Теж красиве, - Стасик уважно розглядав мамине сузір’я, - а яка вдача у людей Дів?

- Діви, не роздумуючи, прийдуть на допомогу другові. Вони не люблять спізнюватися. У важких життєвих ситуаціях на них завжди можна покластися, вони не підведуть. Діви дуже охайні, слідкують за чистотою свого одягу та тіла, турбуються про своє здоров’я, тому рідко мають складні захворювання. Діви люблять кішок, пташок та інші безпорадні створіння. Вони будують своє життя власними руками.

Стасик з мамою ще довго дивилися у зоряне небо, важко було відірватися від такої краси.


Рецензии