стенокардiя

*****

я поселилась у твоєму серці
мов королева у чужій фортеці
тепер вночі тебе мучить безсоння
та сильний головний біль

ти ковтаєш цитрамон
і щоб заснути
п’єш тепле молоко із медом

хтось вкрав твій сон
бо він не приходить до тебе щоночі

тоді
ти читаєш чужі поезії та нудні романи
пишеш вірші та прозу нашого життя
чи довго затримуєшся в Інтернеті

знову лягаєш

рахуєш рожевих слоників
дивишся у стелю
і думаєш
думаєш
думаєш
що мені потрібен інший чоловік
бо насправді ти боїшся побуту зі мною

ці думки шершнями гудуть у тебе в голові
і ти рятуєшся від них  мріями

всі твої мрії про мене
про наші наступні зустрічі
чи мандрівки у ліс
у гори
у великі міста та маленькі містечка

про літо
в якому ти мені даруватимеш
заквітчані поля
дощі і веселку після них
про купання в тихому озері та хвилястій річці

згадуєш

як я лежу в твоїх обіймах
мокра після шалених любощів

нам є про що поговорити
хоч ми і різні
але відчуваємо один одного
навіть на відстані

ми можемо годинами мовчати
обнявшись у ліжку
чи лоскотати одне одного
накрившись з головою ковдрою

але між нами теж інколи
пробігає чорна кішка

наші непорозуміння
призводять до збою ритму твого серця

зрештою

я стала твоєю стенокардією
якою і я невиліковно хворію

дай мені пігулку - поцілунок
любий

бо це називається любов


Рецензии
Майстерно написано. Просто шикарно. Молодець!
А той Карабас-Барабас, певно, дуже жорстокий чоловік. Як у казці. Але любов є любов. Сильно.

Василь Кузан   17.02.2011 09:10     Заявить о нарушении