Це - не Сон

Це - не сон. Це - не сонце так палить повіки. Це ліхтар у катівні, де розум розбивають на крихітні шкельця, не дає ні заснути, ні встати. Я - один, я очікую страти...

Це - не сон. Це - на Сонці вируються бурі. Заплямоване світло з неволі виривається протуберанцем. Вранці я це відчув, але встати все одно не зумів. Я очікую страти...

Це - не сон. Це - на соннім осонні віконнім киця бавиться з пухтополинням. Я полину в кватирку щоб стати його кіхтиком. Я сьогодні втечу! Я зумію. То ж страти не діждеться ні бидло міське, а ні пастирі їх кровожерні, що в сутану сховали гординю, а в жмені срібляки від апостола їх, від Іуди...

Це люди? Це вершина творіння? Це - кіборги злі. В них нема ні душі, а ні серця. Лиш жадоба убити. Ти з ними? 

Я - ні...
-----------------------------------------------
09.04.2005 11:31 - 17.02.2011 19:29
© Ingvar Olaffson


Рецензии
Как-то слово "быдло" в Ваши красивые тексты не вписывается... :-)) Может, оно и точное, но не то...

Вот "киборги" - лучше... :))

Татьяна Лимонова   18.02.2011 21:33     Заявить о нарушении
Слова ж із пісні не викинеш. Мій ЛГ вимагав саме такого експресивного слова. Я йому його дав. Всі претензії до нього :-)

Ингвар Олафсон   18.02.2011 21:49   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.