Чорним по Бiлому

Оця чорним-по-білому - графіка лісу,
і ти...
Ітимеш десь там, по вузесеньких  вуличках Міста.
Зазиратимеш в дворики тихі, ошатні,
Там на стінах із вапняку в теракотових  горщиках квіти.
Там трава пробивається через брук. 
Так коріння глибоке пустив виноград у столітнім саду. 
Я іду за тобою то тінню,
то цвітінням герані на вікнах в кав’ярні,
де тобі вже принесли горнятко еспрессо. 
А мені
чомусь латте ніяк не несуть.


Рецензии
але пахне весною..........
:)))

Мира Мора   03.03.2011 16:27     Заявить о нарушении
гадаєш? а мені вже літом пахне...
:-)))

Валентин Лученко   03.03.2011 16:32   Заявить о нарушении
тонка для мене та межа - між літом та весною - то якась єдність (для мене), просто з різними відтінками та запахами.... :)

все-одно - теплом пахне.... :))

Мира Мора   03.03.2011 16:37   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.