Анекдот з життя

Ну просто анекдот: коли влаштовувалася на підприємство в Луцьку, спитали в мене звідки я так гарно володію англійською та українською мовами. Стосовно придбання навичок англійської в Україні питань не виникло, а щодо української - не зрозуміли, беручи до уваги місце мого народження:) Довелося ляпнути, що англійську я вивчала в Україні, а українську - в Англії:) Сприйняли:)

Наразі щоденні ранкові наради в нас проходять на польській мові, бо пан директор є поляк. Він думає, що він говорить українською - бо всі розуміють, тільки я спочатку клипала очима, а потім і сама почала це сприймати. Внутрішня документація та звіти - німецькою, а усі корпоративні зустрічі - англійською. Ось я собі і думаю яку б країну мені ще вигадати якщо піду в іншу міжнароду компанію - бо ніхто не повірить:)))


Рецензии