Пiдслуханий Mонолог

Той дім, що зимував без тебе... Той сад , що встиг без тебе зарости…Паркан твій похилився…Завіси іржавіють… Куди подівся ти?

А пам’ятаєш літо? Як зело прибувало в отім яру, в якому хтось посадив горіхи і нащось виноград… Як чистотіл та кашка цвіли між кропиви! Як в лопухах та м’яті життя було багато. Такого буйнороддя не знав і Сахалін…

А пам’ятаєш осінь? Сріблилося волосся від бабиного літа. Воно собі плелося, а сонце гріло боки котиськам і Росі. Як ми тоді купались в її розкішних водах, як ми тоді ловили у вербах дрижаки! А запахи? Курище, сливи, глід… Гарбуз в печі печений… В отаві два сліди… А коней пам’ятаєш, отих кавалерійських,  яких після війни залишили в селі?  Туман їх то поглине, то знову жеребець струхне його з кобили та гривою потреться та заіржить аж чутно в левади…

А пам’ятаєш зиму? Як падав на озимі, оті що смарагдові очей не відірвать, лапатий. Чистий-чистий. А небо було вата, м’яке і чомусь тепле. І тиша… Пам’ятаєш? Аж чутно як сніжинки сідають на лице. А потім було сонце, мороз, сніги іскристі. І крига. Пам’ятаєш?  Прозора ніби шкло. І там , де було мілко в старім широкім руслі ми бачили як риба ховається у мул… І як же ми дуріли! Ти падав в кучугури, а я, така маленька боялася снігів…

Коханий, де ти зараз? Ти правда ненадовго? Ти обіцяв, що старіти  ми будемо разом. Я почекаю, милий, бо ждати і терпіти я вмію з юних літ. Ти повернешся, рідний. Мені б лише поспати… я трішечки втомилась. Ти повертайся. Добре? Як можеш, то скоріш…


Рецензии
А я думала, Сахалин - это пустыня...

Какой-то очень грустный текст, какой-то безнадёжный... хотя и очень лиричный. :)

Татьяна Лимонова   08.03.2011 21:07     Заявить о нарушении
Сахалин - остров. Почитайте путевые заметки нашего великого земляка Чехова. Нет, тут я с Вами, Таня, не соглашусь. Текст - грустный, но не безнадежный. :)

Валентин Лученко   08.03.2011 21:36   Заявить о нарушении
Безнадёжный - потому что с праздничным настроением "не вяжется" :)

Я знаю, что остров. :) Я думала, пустынный остров и неприютный. Иначе зачем преступников ссылали туда?

Татьяна Лимонова   08.03.2011 21:54   Заявить о нарушении
Там растительность аномально-буйная, а преступникам с островов трудно убегать. Австралия ведь тоже была ссылкой для каторжников из UK...

Валентин Лученко   08.03.2011 22:22   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.