Асоцiацii

Малина перетерта з цукром,  кава з молоком та кардамон, розмоклий в бренді. Набір класичний від гризот, турбот і порожнечі, коли коханої немає поряд…

Ряди тополь вздовж битого шляху, березина, діброва,  луги (і знову «И» в «улюбленім» тобою слові) та верболози над Старою Россю. Як все химерно тут сплелося. Ти знаєш як клубок цей розплести? Ти думаєш це просто? Щось схоже як волосся з коси тугої вивільнити? Ні! Я думаю, що ні… Тому рахую дні, хоч знаю що шагрень в коморі меншає що мало не годину…

«Коханий, обніми, погладь по голові, по спині. Нічого що долоні твої сухі та трішечки жорсткі»… Я чую ці слова. Вони в мені лунають. В середині. В голові, у серці… Ну що я можу відповісти? Між нами тьма віків чи може кілометрів. Де ти? Не знаю… . Лиш  голос твій відлунням у моїх думках. А може то думки мої?
Та чи мої, коли на двох єдине серце…


Рецензии
любовь, как Слово Божье
и грусть забытых слов,
как пропасть бездорожья
меж нами тьма веков

Евгений Рыбаченко   14.03.2011 12:35     Заявить о нарушении
Спасибо Евгений, Ваш экспромт впечатляет!

Валентин Лученко   14.03.2011 12:46   Заявить о нарушении
А меня Ваши Асоцiацii.

Евгений Рыбаченко   14.03.2011 12:48   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.