А коли настане осiнь

А коли настане осінь
І коли доспіють сльози,
Я, неначе лист кленовий,
Упаду тобі до ніг.
Аж заплаче небо синє,
На моє волосся сиве
Виллє твердо і невпинно
Дев’яносто днів дощу.
Мокра, зимна і байдужа,
Ти пройдеш і не поглянеш
І на серце не наступиш –
Просто так пройдеш – і все.
Згасне золото природи,
Я зостануся лежати,
Поки рідні, добрі люди
Не пройдуться по душі.


Рецензии
"Долгие струны скрипок осенних Ранят мне сердце..."

Еге ж! А я думала, українські чоловіки тілько до горілки та їжі небайдужі! А вони, бачите, ще й гарні вірші пишуть. (!)
Та я жартую. :))

Татьяна Лимонова   23.03.2011 10:50     Заявить о нарушении
українські чоловіки мусять бути найкращими на світі, щоб бути достойними українських жінок!

Василь Кузан   25.03.2011 22:37   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.