Я мовчу про це...

****

1
я мовчу про те, що я тебе люблю,
що весна в душі зацвіла у жовтні.
я мовчу, а березень нам співає блюз
про осіннє листя, про свою самотність.
 
березню сумний, благодатним будь,
пий свою печаль, мов абсент, сьогодні,
полином гірким нам ще зацвітуть
цвітом орхідей наші дні господні.
 
2
в парку цьому гіллям липа шелестить, -
ніби хтось гортає сторінки поезій.
ти зі мною тут і березень-артист,
й, може, щастя трішки і моїх ілюзій.
 
поцілунком ніжним, спраглим вітерцем,
подихом грудей ти моїх торкнувся.
березнем оцим, придуманим творцем
в спогади твої ще не раз вернуся
 
3
а давай з тобою,
янголя мале,
збережем кохання
від усіх на світі
хай воно живе
попри всі «але»
в наших двох серцях
пристрастю зігрітих
 
а давай з тобою
збережемо сон цей
лагідний, мінорний
березневий блюз
 
крізь вікно машини
цей ліхтар
як сонце
 
я мовчу про те
що
я
тебе
люблю…


Рецензии
Інколи мовчання може сказати більше, ніж тисяча слів. Твій вірш кращий, ніж мовчання.

Василь Кузан   24.03.2011 11:02     Заявить о нарушении