Не вставлене в рамку кохання

На стінах її оселі висіло повно світлин. Здебільшого чорно-білих. Вона виставила їх всі на показ, хоча й не примушувала до розглядання – їй було байдуже, що думають люди. Я проходив повз них і спочатку вдавав, що не помічаю фотографій; я б не сказав, що споглядання уламків минулого мені приносить задоволення.
Та мені пощастило все частіше й частіше ставати гостем її оселі. Розмови затягували вузлики згадок і мої очі все частіше знаходили прямокутники на стіні.
- Чому вони не в рамках? – я не втримався від питання, бо це мене трохи виводило з себе.
- Якось… Не хочеться. Декілька разів намагалася, та все це не для мене -я люблю їх міняти місцями, деякі знімаю, замість них приколюю нові – звичайно, рамки цьому б процесу не завадили, але навіщо?
- Мені здавалося, що дівчатам подобаються красиві рамки.
- Дівчатам може і подобаються, а мені - ні. Це важко пояснити, але так воно і є.
І хоча фото були різні - кольорова палітра, пора року, місця, настрої – вони були відзняті в одному стилі, вишуканому, але з нальотом певної байдужості. Наче автор всю душу вкладав в постановку кадру, правильне і єдиновірне розташування людей по ту сторону об’єктиву, та коли наставав час натиснути кнопку, йому вже було абсолютно не цікаво відзняте.
- У тебе є улюблені?
- Ммм… Треба подумати. Так, може дві чи три.
- Які?
- Воно тобі треба?
- Ну вже раз спитав…
- Ну добре, оті дві…
- Окей, -я намагався вимовити це байдужо.
Згодом я відчайдушно старався знайти секунду, щоб в самоті пильно їх роздивитися. На мій, аматорський, погляд – нічим особливим вони не відрізнялися. Одна з них взагалі була відзнята на «мильницю», яка, певно, випадково опинилася під рукою, з типовими «червоними очима» у людей.
- … вони й не потребують фотошопу, - вона мало того, що стояла прямісінько за мною, так ще й читала мої думки, які лише збиралися народитися в голові, - на відміну від усіх інших. Вони прекрасні природністю, справжністю. Цього жодний редактор не зробить – вони чудові. Ці світлини вже досить старенькі і після них було ще багато інших гарних, та ці не стали менш улюбленими мною. Навіть, стали більше.
Ми потім ніколи так детально не обговорювали це її хобі. Я бачив, що вона відклала фотоапарат в чохлик і рідко на нього звертала увагу – лише іноді витираючи з нього пилюку, вона ніжно проводила пальцем його обрисами, що вгадувалися під грубим матеріалом обшивки.
Якось, ми проводили вечір разом, я її обійняв, ми вимкнули телевізор і довго розмовляли ні про що – я дуже любив легкість і природність таких розмов. Коли скінчилися слова і лишився тільки затишок, ми продовжили вечір в обіймах мовчачи. Я впер очі в стіну і довго роздивлявся прямокутники фотопаперу з витравленими обличчями.
- А наше фото тобі подобається? – спитав я зненацька, розриваючи тишу трохи захриплим від довгої мовчанки голосом.
- Так тобі і скажу! – трохи грайливо (це так їй притаманно) відповіла вона.
- Ну скажи! – я став канючити і нервувати, а це особливо її дратувало.
- Ну, так. Дуже. Воно особливе. Якесь цнотливо-розпустне, чи шо?! Можливо, тепер саме ця світлина моя улюблена. Точно улюблена! – і вона голосно поцілувала мене в щоку.
Я подарував їй рамку для нашого фото. Вона охоче її прийняла.
Втім, наше спільне фото досі приколоте кнопкою до стіни.


Рецензии
Чудова мініатюра, вишукано проста, безпафосна, лірична.
Щиро,

Динка Галчонок   06.05.2011 22:59     Заявить о нарушении