пустеля

на місці океану - пустеля.
половина із того, що було.
чи те? чи я?
очі в молоці,
забуті вже і мною.
гарбуз на дні океану, -
йому спокійніше.
затоплена свідомість.
загублені люди.
криві пісні та сонячні голки.
розуму соромно за серце.
перенавантаження метушнею,
пам'ять болотного кольору.
вимкнена я.
мене шматують,
розкрадають ті шматки,
не квапляться,
знають, що можна.
я, ніби потім поповнююсь,-
декоративні рештки.
але чи то я?
я ж завтра зникну,
потім буде інша.
пофарбоване небо і зруйновані сни.
померли, стоячи на холодній землі.
хтось влаштував в мені бої.
одні парадокси,
купа сміття, залишки перемішані
з вишуканою красою.
бездушна темрява.
на місці океану - пустеля.

зникнуть з моїх снів трупи, мішки з кавовими зернами, коти-динозаври, молочні океани, історичні битви, тигри заввишки в 2-3 м, криштальні торти, фіолетове небо, люди з хвостиками, обмнін 100 млн. доларів на 1 українську копійку, судові процеси, чоловікоподібні Попелюшки, звабливі жінки і дивани зі скла.


Рецензии