Молитва над водой!

Молитва над водой!


              МОЛИТВА СВЯТОМУ ДУХУ
   Царю Небесный,Утешителю,Душе истины,Иже везде сый и вся исполняяй. Сокровище благих и жизни Подателю,прииди и вселися в ны,и очисти ны от всякия скверны,и спаси,Блаже,души наша.

                ТРИСВЯТОЕ
   Святый Боже,святый Крепкий,святый Безсмертный,помилуй нас.(трижды)
   Слава Отцу и Сыну и Святому Духу,и ныне и присно и вовеки веков. Аминь.

                МОЛИТВА КО ПРЕСВЯТОЙ ТРОИЦЕ
   Пресвятая Троице,помилуй нас;Господи,очисти грехи наша;Владыко,прости беззакония наша;Святый,посети и исцели немощи наша,имене Твоего ради.
                Господи помилуй.(трижды)
   Слава Отцу и Сыну и Святому Духу,и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

                МОЛИТВА ГОСПОДНЯ
   Отче наш,иже,еси на небесех! Да святится имя твое,да приидет Царствие Твое,да будет воля Твоя,яко на небеси и на земли.Хлеб наш насущный даждь нам днесь,и остави нам долги наша,якоже и мы оставляем должникам нашим;и не введи нас во искушение,но избави нас от лукавого.

   МОЛИТВА БОГОРОДИЦЕ (ПЕСНЬ ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ)
   
   Богородице Дево,радуйся,Благодатная Марие,Господь с Тобою;благословена Ты в женах и благословен плод чрева Твоего,яко Спаса родила еси душ наших.
   Достойно есть яко воистину блажити Тя Богородицу,Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего.Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим,без истления Бога Слова рождшую,сущую Богородицу Тя величаем.

                МОЛИТВА ГОСПОДНЯ

   Отче наш,Иже еси на небесех!Да святится имя Твое,да придет Царствие Твое,да будет воля Твоя,яко на небеси и на земли.Хлеб наш насущный даждь нам днесь,и остави нам долги наша,якоже и мы оставляем должникам нашим;и не введи нас во искушение,но избави нас от лукавого. Аминь.

                МОЛИТВА ОПТИНСКИХ СТАРЦЕВ

   Господи,дай мне с душевным спокойствием встретить всё,что принесёт мне настоящий день.Дай мне всецело предаться воле Твоей Святой.На всякий час сего дня во всём наставь и поддержи меня.Какие бы я ни получил известия в течении дня,научи принять их со спокойной душой и твёрдым убеждением,что на всё Святая Воля твоя!Во всех моих делах и словах руководи моими мыслями и чувствами!Во всех непредвиденных случаях не дай мне забыть,что всё ниспослано Тобой! Научи меня прямо и разумно действовать с каждым членом семьи моей,никого не огорчая,никого не смущая!
   Господи,дай мне силу перенести утомление наступающего дня и все события а течении его! Руководи моею волею и научи меня молиться,надеяться,верить,любить,терпеть и прощать!
                Аминь.
               Во имя Отца,и Сына,и Святого Духа.Аминь.
                Слава Тебе,Боже наш,слава Тебе.

    Перед началом всякого дела помолись мысленно: ГОСПОДИ,БЛАГОСЛОВИ!
    По окончании же: СЛАВА ТЕБЕ.ГОСПОДИ!

               
                МОЛИТВА АНГЕЛУ-ХРАНИТЕЛЮ

   Ангеле Божий,Хранителю мой святый,на соблюдение мне от Бога с небес данный! Прилежно молю тя:ты мя днесь просвети,и от всякаго зла сохрани,ко благому деянию настави,и на путь спасения направи.  Аминь.

           МОЛИТВА О ЗАЩИТЕ И ПОМОЩИ В РАЗНЫХ ОБСТОЯТЕЛЬСТВАХ ЖИЗНИ

 Боголюбивая Царице,неискусомужная Дево Богородице Марие! Молю за ны Тебе Возлюбившаго и рождашагося от Тебе Сына Твоего Христа Бога нашего,подати нам оставление прегрешений,и мирови мир,земли плодов изобилие,пастырем святыню и всему человечу роду спасение. Грады наша и страны Российския от нахождения иноплеменных заступи и от междуусобныя брани сохрани. О Мати Боголюбивая Дево! О Царица Всепетая! Ризою Твоею покрый нас от всякаго зла,от видимых и невидимых враг защити,и спаси души наша.
                (Тропарь)
 Боголюбивая Царица,неискусомужная Дева Богородица Мария! Молю за себя Тебе,возлюбившего и рождённого от Тебя Сына Твоего Христа Бога нашего,подать нам оставление прегрешений,и мирного мира,земли плодов изобилие,пастырям святыню и всему человеческому роду спасение! Города наши и страну Российскую от нахождений иноплеменных защити,и от междуусобных браней сохрани! О мать Богородица Дево! О Царица Всепетая! Ризою Твоею покрой нас от всякого зла,от видимых и невидимых врагов защити,и спаси души наши!
                (Тропарь)-в современном переводе.


Рецензии