Етюд...

 Ти пішов...І мій майже ідеальний світ вибухнув, розсипався мільйонами дрібних сльозинок. Я думала, що більше вже ніколи не буде так як раніше: я ніколи не зможу радіти сонцю та милуватися дощем, затамовувати подих кожного разу, коли почую спів птахів та стрибати через веселку. Я думала, що не зможу більше любити цей божевільний світ...
   Моє життя змінило свій колір з кришталево-білого на вугільно-чорний. Я навіть не впевнена, що то можна було назвати життям. Просто існуванням, животінням...
   Але знаєш, я можу собою пишатися. Адже я змогла зібрати сльози докупи й нарешті посміхнутися. Вперше за довгий час, щиро, по-справжньому. Ти не зміг мене зламати. Я досі розмовляю з зорями і танцюю з вітром. Тепер я знаю - я сильна. Тому дякую, що відкрив мені мене...


P.S. А я досі кохаю ...
       Ні, не хвилюйся...не тебе...
        Життя!


Рецензии