Просто

Ти не розумієш... Залишивши все ти  пішов шукати чогось кращого,але чи ти його знайдеш? Навряд! Ми навіть  не попрощались,  а колись казали один одному слова  від  яких ішли мурашки по шкірі. Ми казали що не покинемо один одного, а ось як все получилось.
 Ти жалієш що ми не зустрілись через 5 років, але хто зна що буде через ті 5 років..., і якими ми станемо. Ми змінимось,подорослішаєм і забудемо все що було між нами. Можливо не зовсім забудемо,але все те що було зникне і його більше ніколи не буде! Нас більше ніколи не буде. Можливо я помиляюсь говрячи такі слова, але ти не найкраще що буде в мене, але найкраще що було!
 Я просто хочу зовсім випадково зустріти тебе на вулиці, і подивитись тобі в очі... просто подивитись і помовчати... і зрозуміти чому все саме так? Чому нічого не можна змінити.
 І  так важко жити день в день і не знати що там ти.. Як ти, що думаєш, що робиш... чому не напишеш не позвониш. Можливо ти вже знайшов іншу, а можлво ще не забув мене,  або ж жалієш що ми розійшлись. Мені б дуже сильно хотілось знати хоть щось про тебе. але ти мовчиш! ;


Рецензии