частинка осенi лiта зими та весни...

Але ж чого так? І кому це буде потім потрібне? Тобі? Мені? Ні...
Якщо ти думаєш що буде легко повернути,то ти дуже помиляєшся! Точніше ти вже мене ніколи не поверниш! Ти зробив свій вибір, ну а тепер гуляй! пройде час і я знайду набагато кращу людину! А ти просто будеш маленькою частинкою одного літа,однієї весни,осені та зими. А я буду про тебе згадувати,але не часто,хібащо тобі коли побачу. Ти зараз робиш все,щоб відштовхнути мене від себе! І дякую тобі за це!
Зрозумівши,що ти щось втратив важливе для свого життя, ти цього не повернеш! Мені боляче,але я зможу і буду терпіти все. Я буду доказуати тобі,що я сильна, і без тебе мені може бути добре! Що ти тепер в моєму житті нічого не вартий. А ти й дійсно не вартий,якщо не оцінив моїх почутів. Ти не зміг дати мені те що давала тобі я, ти навіть частинку того мені не дав... Дякую тобі за час... за той час що ми були разом! Поруч з тобою я могла бути собою. Дякую за те що ти зробив мене сильнішою! І дякую за те що ти ніколи вже не будеш моїм....
Ти був для мене таким рідним, я вже була подумала,що це на все життя,але я рада,що ми розійшлись, бо ти не та людина яка мені потрібна!


Рецензии