назавжди

Тобі навіть не цікаво як я зараз. Грубо кажучи ти забив! Ти... ти зацікавлений тільки собою. Ти не можеш позвонити і запитати як я? Ну звісно в тебе є важливіші справи. І скажу точно, ти вже давно нічого до мене не відчуваєш!
Останій місяць,який ми були разом, він був нестерпним. Ти дуже сильно змінився. Ти поїхав... і все я  втратила тебе. З кожним днем ми ставали чужішими. Я знала, що з цього нічого не получиться, але надіялась. Даремно! Я стільки про тебе знала,але думала,що ти змінився....
Важко... важко розуміти,що я помилилась в тобі. Який ж ти... В мене в голові не вкладається,що ти можеш бути таким. Я ніколи не повірю, що ти переживав, що тобі може бути погано.  Я знаю, що я теж була далеко не ідеальною,але я старалась,щось робити. Але що можна зробити якщо цього хотіла тільки я. Я впевнена,що ти мені не потрібний,але важко випустити тебе з голови. ВАжко бо  я дуже сильно привикла...
Я йду додому і все навкруги нагадує про тебе... тут ми сварились...там... мирились... а ось на цьому місці ти мене вперше поцілував. Кожний сантиметр  вулиці мого міста нагадує про тебе. Кожний погляд прохожої людини... схожий на твій... Чесне слово я з нетерпінням чекаю того моменту, дня коли це все пройде!!!
"Ти мены не потрыбний"- такі слова я кажу собі кожного дня,але й сама в них не вірю! Ти змінив моє життя...  І я не знаю чи на краще чи на гірше. Але я рада, що ти в мене був. Це так би мовити маленький досвід в моєму житті...
Зараз дивлюсь у вікно і бачу те місце де ми так часто бували разом...Спогади... Як выд них позбутись? ЯК?! ...
Це нестерпно,але варто подумати про щось хороше ...  і ти зникаєш з моєї голови.  Я сподіваюсь,що зовсім скоро и зникнеш з мого життя... назавжди


Рецензии