кохання нiжне, босе...

моє  кохання стоголосе,
довговолосе, ніжне, босе,
обожнює ранкові роси,
й чесати на світанку коси...
і мріяти про те як красень
коханням, зв’язаний мов в’язень,
і ним наповнений по вінця
дарує ніжність, як гостинця,
і заглядає в карі очі,
(якими марить він щоночі)
І обіцяє його погляд
Завжди і всюди бути поряд...)))


Рецензии
Я уночі виходжу на подвір.я,
Шукаю по сусікам і хлівам,
Де мій коханий ,з іншого сузір.я,
Кому нікому його не віддам.
Я загляну у ті громадні очі,
Побачу інший вимір і світи,
І я блукаю на одинці ,серед ночі,
Гукая,- мій коханий де же ти?

Козловский   21.04.2011 23:10     Заявить о нарушении
я гукаю - коханий, де ти?
та нема вид нього ответа)))
***
спасибо г-н Козловский за искрометный экспромт)
с теплом,

Виноградова Лана   22.04.2011 11:36   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.