Етюд в ясно-зелених тонах...

Етюд в ясно-зелених тонах або Сповідь пухна100го кактуса.

...-Щось мені некомфортно в цій реальності-мовив Колюччо,нервово посмикуючи голочкою.-хотілось би податись в іншу.А то сидиш тут,фотосинтезуєш...Як вдасться спіймати промінчик...
Думкосинтез-і то вдячніша справа...Думаєте,я від злості такий зелений?Життя у мене таке!!Ви,мабуть,і не уявляєте собі реальність в ясно-зелених тонах...А мені з цим жити.Так нікому ж нема справи!!Може,я хочу бути кольоровим?Або монохромним?..Так кому потрібне моє колюче життя?..От скажіть,хоч хтось бачить мою пухнастість?А хоч хтось пробував її побачити?..
Звісно,це прекрасно,що не лізуть в душу з допитами.Хоч так було.Тому й погострішав...Одначе,знаєте,бувають ситуації,а навколо-лиш фарба вікна і холод скла.Хіба що дивитись німе кіно...
А що жителі?..Приходив до мене якось Мишик.Покуштувати хотів.З тих пір не приходить.
Павук- теж неадекват.Ти з ним,як з нормальним кактусом,а він знущається...Обплів якось своєю сіткою,говорить,ти новий абонент в моїй мережі...Теж мені оператор знайшовся!..Краще б Інтернет провів...Ще б пак у нас з ними не склались 100сунки.Нема за шо мені любити цю реальність.От я і наїжачився на неї...Чекаєш тієї краплі води,як манни небесної...Так,краплі,а не двох кіло на вазон!!А то виходить то гу100,то пу100.І як тут бути, в цьому зеленому житті?..

10.49
28.04.2011         Chester_AmaDeuS


Рецензии