просто дякую

;І вже зовсім не важливо що думаєш  ти! Тепер є тільки я. Для того щоб хтось тебеб  любив потрібно самому полюбити себе. І що я полюбила, і тепер вважаю, що ти мені не потрібний. Я варта такого який мене буде цінувати, любити, а ти будеш просто людиною з якою мені було добре.
І знову такий момент коли мені хочеться сказати що я щаслива, і знаєш вроді важко, серце стискається, але в середині я відчуваю  щасття, яке вже зовсім поряд. ТАк я набралась сили і відпустила тебе, ну ще не зовсім але я працюю над цим. І нехай ми двоє з тобою знайдемо таких людей з якими нам буде дійсно добре. А тобі я вдячна за все. За все що було. Я не жалію ні про жодну мить яку ми провели разом. В багатьох випадках я була не права, але я це визнаю і мені стає легше.
Я жалію про кожну мою брехню. ЖАлію і вибачаюсь. Я була не права. Тоді я не цінувала тебе, так як цінувала б зараз. Просто хочеться тобі подякувати за те все що в нас було. За кожну нашу зустріч! Просто дякую і просто кохаю.


Рецензии