ДодОму йшов пИсеньку спiвАв та пИсэньку своЮ хытАв

  ДодОму йшов, пИсеньку спiвАв та <пИсэньку> своЮ хытАв

Украинским шрифтом набран мой текст (без аналогов).
Русским шрифтом набраны слегка изменённые (по теме данного "опуса")
мною тексты лирических песенок, когда-то весьма популярных. Может-быть
кто-то что-то и прочитает... Хотя лично мне в это НЕ ВЕРИТСЯ...
А может быть я, как всегда и во всём, ошибаюсь... Кто знает...

Надвечiр я додому йшов,
Я з п'янки йшов, з попiйки йшов,
П'яненький йшов, хитався я, мов та лоза,
Бо я "набравсь", бо я "надрався",
Як коза, як ТА коза, що дереза.
Старенький я, слабкенький я iшов,
А навкруги вже було тихо,
Сухо i тепленько - "Баби лiто"...
По вузькiй стежцi я iшов,
Iшов, ступав, по вузькiй стежцi я ступав,
По вузькiй стежцi межи трав,
Високих трав, густючих трав,
Колючих трав, цiпкучих трав.

Iшов, ступав, iшов, ступав,
Iшов i пiсеньку спiвав,
Iшов i пiсеньку хитав
(Ту пiсеньку, що Бог нам дав,
Щоб рiд людей не пропадав,
Та ще й зростав,
Як в тiм Китаї, чи в Їндаї,
Чи в Їбаї - бiс їх знає!),
Iшов спiвав, iшов спiвав,
Iшов i пiсеньку свою кохав,
Чи може не кохав, а нiби бабi
В писку пхав, а мож не в писку -
В пiську бабi пхав - а бiс їх знає,
Кому, кого, чому, чого, куди, коли
Чи пхає, чи пихає,
Чи в пiську, а чи в писку,
А чи бабi, чи не бабi,
А може й жiнцi, може й дiвцi,
А мож дiвчинцi, а мож дiвчатку,
А може бабцi, може й дiдцi -
А бiс їх знає й розбере...
А може й бiс того не знає,
Хто, що й куди (бiс знає!) пхає, чи пихає -
Писку, пiську, в писку, в пiську,
Собi чи дiду, може й бабi, чи козi,
Чи там хитав, чи там кохав,
Чи може пхав, або пихав,
А може й сам собi ласкав,
Або дрочив, чи мож дрючив -
Мене ТОМУ нiхто нiде не вчив -
Як Бог поперше нам сказав:
"- Любiться всi помiж собою
i буде гарно вам обоїм!"
А може й не обоїм, а трохи побiльше,
Чи поменше - бiс їх знає,
А може й бiс ТОГО не знає...
Яка рiзниця - головне -
Я йшов i пiсеньку спiвав,
Iшов i пiсеньку свою кохав,
А там на схилi стежки млин лежав -
Гарненький млин - коровин млин,
А може й "блин" "- Ну, блин-пельмень!"
Товстенький млин - не млин, а цiлий буханець,
Мов "Пражский торт", а може i "Славутич" -
(А бiс їх знає, а може й бiс того не знає).
Той млин ще теплий був i парував,
I я в цей млин ногою став
I враз поїхав i упав, i сiв на самий "буханець",
I, мов на санках з'їхав вниз -
На самий берег рiвчачка.
I там серед високих трав, густючих трав,
Колючих трав, цiпкучих трав.
Я там розлiгся, мов султан
В своєм гаремi помiж баб,
А я - помiж високих трав, густючих трав...

Я там лежав, лежав i пiсеньку спiвав,
Лежав i пiсеньку хитав, що Бог нам дав,
Щоб рiд людей не пропадав,
Лежав i пiсеньку свою кохав, чи може не кохав,
А нiби бабi в пiську пхав.
I раптом хтось на мене впав -
На мене зверху хтось упав -
ВажкЕнький зверху хтось упав,
Але м'якЕнький i теплЕнький
I дуже-дуже хтось гарнЕнький -
Хтось до невымоги гарнЕнький!
Та ще i пiсеньку спiвав
Ласкавим голосом дiвочим:
"- Ой за гаєм-гаєм
Штани поскидаєм,
Ми все поскидаєм,
Разом полягаєм,
Нiжки розкидаєм,
Суйчик поприймаєм,
Суйчик поласкаєм,
Суйчик покохаєм..."

I тут я раптом зрозумiв,
Що мою пiсеньку (що Бог нам дав,
Щоб рiд людей не пропадав),
Немовби хтось хита й кохає,
Чи може й не кохає,
А нiби то вже я, вже голiй бабi в пiську пхаю,
Я, голый теж, пiсеньку голу свою пхаю.
А баба гола тая - поверху на менi сидить
I пiсеньку мою м'якеньку i маленьку
В свою пiпiсеньку пихає, та й помiж нiжечек своїх
Кохає, розминає i ласкає...
Та помiж нiжечек своїх - теплЕньких
I дуже-дуже - вже невимовно гарнЕньких i м'якЕньких...
А пiсенька моя вже дуже-дуже i м'якЕнька, i малЕнька
Зовсiм зiв'ялась i кудись в серЕдинк сховалась,
Немовби хоче спати - й спати насамдiлi.
Та я i захропiв - та й насамдiлi захропiв.
Та i заснув...

Прокинувсь я глибокой вже ночi.
Було все мокре вiд роси - i трави й одяг мiй.
Та й холодно було - голЕнький я лежав,
Та й весь тремтiв. та й весь дрижав -
Не тiльки з холоду, та ще й зi спогаду
Про тiї нiжечки теплЕнькi i м'якЕнькi, 
I дуже-дуже - вже невимовно гарнЕнькi...
Чиї вони i хто ВОНА, звiдкiль - не знаю.
Та все моє (i пiсенька моя, i iнше все),
Та все Її - привабне все таке
Тягло мене до Неї, до такої -
ТеплЕнької, м'якЕнької такої, 
I дуже-дуже - вже невимовно гарнЕнької такої...
А одяг мiй поруч мене лежав -
Його ж я з себе не зтягав -
А хто ж зтягав - невже ж ВОНА -
Така невимовно гарнЕнька та м'якЕнька,
Та й невже ж вже "МОЯ" - любима i коханая моя!

     Листiв вiд тебе я не одержАв,
     И навiть кличуть як тебе - не знав.
     Хай зовсiм я тобi чужий,
     Я сотнi верст пройду,
     Я обiйду весь Свiт земний,
     Але тебе я все ж знайду!

     Я "локонiв" твоїх не цiлував,
     Я не шукав в очах твоїх сумлiння та бажання,
     Проте тепло твоє я вже пiзнав,
     Хоча для мене Ти одне лиш тiльки дотикання -
     Проте яке! Таке солодке та смачне!
     Одна лиш тiльки мрiя та мета - проте яка -
     Приємна та безмежно i безмiрно дорогА!

     На заходi потух останнiй сонця промiнь,
     Вiдразу темрява всю землю обiйняла.
     Лежу я коло рiвчака (одiжку вже натяг, бо змерз!)
     Дивлюсь на небо й нiчого не бачу, та тихо плачу -
     Який же я п'янчуга та роззява -
     Таку чудову жiнку не вдержав,
     Що сама мене обiймала, цiлувала,
     I зовсiм неймовiрне навiть -
     В смак мене й себе сама "любала-ублажала"!
     А я колодою лежав пiд Нею
     I навiть пальцем не доторкнувся до Неї -
     Чудової, теплЕнької, м'якЕнької Виреї,
     Що затягла мене у водоверть свою,
     Мов ТА русалка - просто так i мимохїдь,
     I граючись зi мною, як собою!

     "...Всё было всё было и любовь была
     Пылали закаты, лежал я у ручья,
     И Ты была со мною, сидела Ты на мне,
     Сидела, еbлася, куда-то ушла - навсегда ль ушла!?"

    "Где ты? Где ты? Где ты?
     Друг любимый мой?
     Буду до рассвета я
     (Может и навеки я)
     ВСТРЕЧИ ждать с Тобой!"
    "Где ты? Где ты? С кем ты?
     Друг любимый мой?"

    "...Если бы тебя я в этот вечер встретил!
     Где же ты, желанная, почему молчишь?
     Без тебя тоскую милоокая,
     Нежный образ в сердце твой храня.
     Милая, хорошая, далёкая,
     Вспоминай и ты чаще меня!
     Может ты не знаешь
     О моей печали,
     Может быть, дороги наши разошлись?
     И лежу один я тихими ночами.
     Где же ты, желанная, где ты? Отзовись!
     А на сердце песня,
     Да не та, что надо.
     Нет ему покоя и ответа нет.
     Отчего молчишь ты, милая отрада,
     Где же ты, желанная? Отзовись в ответ!"

     "Я и верю, и не верю в этот миг.
     Ты вчера меня узнала вмиг
     И любви зажгла во мне свечу,
     И вот теперь всю ночь уж я шепчу:
     - <Если найду тебя - не отпущу!!!
     Не отпущу тебя из жарких рук моих,
     Не отпущу тебя, я так хочу любви.
     Мне мало ночи целой, мало света дня.
     Иди ко мне, иди: <Хочу тебя!>
     Мне нехватает твоих губ,
     Прикосновений твоих рук...
     Мне нехватает твоих ласк,
     Мне нехватает твоих ЛЯСТ,
     Мне нехватает твоих ПАСК...
     Не слышу твоих нежных слов,
     Так научи меня любить,
     Так НА - учи меня любить,
     Почаще ты меня люби...                .
     Ты всю себя мне подари,
     Всю-всю себя и без остатка,
     Всю-всю себя - НЕ только мне -
     Всю-всю себя ты подари,
     Всю-всю  себя и без остатка!!!>"

     "...Как ЭТО всё случилось?
     В какие вечера!
     Три года ты мне снилась,
     А встретилась вчера.
     С тех пор не знаю сна я,
     Мечту свою храню,
     Тебя, самая родная,
     Ни с кем я не сравню,.."

     I чомусь, i сумно й радiсно менi,
     Чому - я й сам не знаю -
     "Ведь о тебе я ничего не знаю
      И о тебе я даже не мечтаю!...
      Я люблю тебя - слышишь?
      Почему ж ты молчишь?
      Иль меня ненавидишь?
      Или что-то таишь?
      Почему, пройдя мимо,
      Ты "влюбилась" в меня?
      (в полном смысле притом,
      Без кавычек, притом!)!?
      Иль, как я, тоже пьяна была!?
      Ты хоть чутку достала
      Моей вяленькой пiськой
      Свою пiську до "ДНА"?!
      Я люблю тебя - слышишь!?
      А ты любишь меня???"

     "Если любишь и веришь,
      Все дороги ясны.
      Океаны измеришь,
      Долетишь до Луны..."
      Я хочу, "Чтоб всегда,
      Без конца бились наши сердца.
      Рядом наши сердца!"

     "Без тебя любимой жить я не могу
      Без тебя любимой жить я не хочу
      Только я живу в Донецке, на левом -
     "Донском" берегу,
      Без тебя - родной, любимой
      Жить я не могу..."
      На каком же ты, родная,
      Берегу живёшь!?
     "Берег левый, берег правый
      Ничего не разберешь..."
      На каком же ты, родная,
      Живёшь берегу!?
      Где же ты - ТА ПЕРЕПРАВА,
      Где достать смогу?
      Чтоб хоть "раз, ещё раз,
      Ещё много много раз -
      Лучше сорок раз по разу,
      Чем ни разу сорок раз!..."
      Уверяю я, поверь мне:
     "- Вряд-ли счастье
      Ты со мной найдешь!
      Но, к несчастью (плохо вижу!),
      Не увидеть - хоть потрогать
      Я хочу Тебя,
      От тоски сойду с "ума" я,
      Не найдя Тебя -
      Ума то и нету совсем у меня!

     "Услышь меня, хорошая,
      Услышь меня, красивая,
      Люби, покуда любится,
      Встречай, пока встречается..."
      Встречай меня, хорошая,
      Встречай меня, красивая,
      Заря моя вечерняя,
      Любовь неугасимая..."

     "...Может быть получится, не скрою.
      Боль твою с собою унести.
      Всё пройдёт с опавшею листвою,
      Ты прости меня, прости меня, прости!
      Не беда, и я того не стою,
      Не беда и БОГ тебя храни.
      Жизнь одна течёт своей рекою,
      Ты прости меня, лети, лети, лети!..."

     "Мы были счастливы с тобой когда-то,
      Любились мы - ну разве это мало?!
      К Тебе пришёл другой - и Ты не виновата,
      Что Ты терпеть и ждать меня устала!"

            Но я надеюсь:
     "Будут и другие НАШИ встречи,
      Год за годом пролетят года,
      Но вот ЭТОТ тихий тёплый вечер
      Мы с тобою не забудем никогда!"

     "Пусть будет так, как хочешь ты,
      Пусть ожиданья не обманут,
      И все прекрасные мечты
      Пускай действительностью станут!
      Счастливой будь, неповторимой,
      Всегда люби и будь любимой,
      Пускай всегда растут цветы
      И праздник будет там, где ты!
   
      Наступит утро, и свои
      Вмиг лепестки распустит роза...
      Пусть нежные глаза твои
      Не знают, что такое слёзы,
      Пусть будет все, как хочешь ты,
      Пусть ожиданья не обманут,
      А все прекрасные мечты
      Твоей действительностью станут!

      Хочу, чтоб ты была красива
      Душой и обликом всегда,
      Чтоб ВАМ разлука не грозила,
      Не разделила ВАС беда.
      От горькой ревности хранима,

      Хочу, чтоб ты была добра,
      С неправдою непримирима,
      Как стужа с пламенем костра..."
      Хочу, чтоб ты была нежна,
      Чтоб ТЫ было неповторима,
      Но чтобы много-много раз
      В ТВОИХ ПОТОМКАХ ПОВТОРИЛАСЬ
      И всем везде всегда СВЕТИЛА !

   Условные обозначения ЛЯСТ-ПАСК:
 Л - лобок, ляжки
 Я - "яблочки", "ягодки", "ягодицы"
 С - сисечки
 Т - талия и так далее
 П - пипа, попа, пися, писька, пестик, писда, пиzда, вульва, влагалище и т.п.
 А - анус, анал
 С - сосочки
 К - клитор

           Владимир Крыленко  18 ноября 2009


Рецензии