Ретро - 9

                ФОТО  ВОЕННЫХ  ЛЕТ....

                ВОЗМОЖНО,  ЧТО  ЭТО  ГЕОРГИЙ  ФЁДОРОВИЧ  МИКУЛЬСКИЙ, -

                МАЙОР,  ПОЛИТРУК,  СЕКРЕТАРЬ  ПАРТОРГАНИЗАЦИИ  ФАБРИКИ, -

                НО  УТВЕРЖДАТЬ  ТОЧНО  НЕ  МОГУ,  ХОТЯ  И  ОЧЕНЬ  ПОХОЖ...

                ----------------------------


               
 
                Зорепад.

 
 
                Місяць в небі розгубив зоряне намисто
                І зірками освітив наше рідне місто.
                Бачу - падає зоря, тихий вечір догора,
                Кажуть люди - то на щастя,
                Зорі падають на щастя !

                Зоре, зоре, зорепад
                Я зорі в долоні ловлю.
                Зоре, зоре, зорепад
                Тебе я так ніжно люблю.
                Серце моє палає, нічого не хоче знати.
                Кажуть люди, кажуть, важко забувати.
                Кажуть люди, кажуть, важко забувати.

                І тепер твоя рука у моїй долоні,
                Тану на твоїх устах, серце у полоні.
                І чому тепер, я знаю, тебе часто називаю,
                Тебе завжди називаю зоренько моя.
               
                -------------------

 
 


Рецензии